Job 67 van 320


Report this listing

Solliciteren



Commerciële Binnendienst Medewerker


Functie

De job als Commerciële Binnendienst Medewerker is tweeledig: 3 dagen/week ondersteun je sales - 2 dagen/week sta je in voor orderverwerking, ERP & algemene administratie .

  • Je bent ondernemend en weet de klanten vlekkeloos te adviseren én te overtuigen van onze producten
  • Je bereidt prijslijsten en assortimentslijsten voor, werkt mee aan de folderplanning en de promoties
  • Je doet product- en prijsvergelijkingen in de markt
  • In samenwerking met de Sales afdeling bereid je de klantenbezoeken voor, je zal eveneens ook actief klanten benaderen en opvolgen.
  • Administratieve en receptionele taken schrikken je niet af
  • Je zorgt voor een correcte en complete orderverwerking in het ERP/LISA systeem (van order tot factuur)
  • Je bent je bewust van de deadlines en weet deze ook te handhaven. Je weet de gepaste oplossing te bieden bij individuele situaties en geeft prioriteit aan de behoeften van de klant bij elke stap in het orderproces
  • Je zal fungeren als rechterhand van de Sales Director.

Bedrijfsprofiel:

Onze klant biedt sinds 1955 een ruim aanbod aan chocopasta’s. Van cacaoboon tot een uitgebreid assortiment chocopasta’s waarbij de kwaliteit, de smaak en de smeerbaarheid primeren. Een op en top Belgisch merk! Ze gaan graag “the extra mile” en zijn gepassioneerd over wat ze doen. De cultuur is dynamisch en flexibel. Ze hebben een open en eerlijke omgeving gecreëerd voor de medewerkers, zodat zij met positieve energie kunnen groeien in hun carrière. Ze zijn dan ook op zoek naar mensen op wie we kunnen rekenen en die ambitieus zijn in wat ze doen.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelorsdiploma en hebt een eerste werkervaring achter de rug
  • Je hebt een hart voor sales en hebt een open en vlotte communicatiestijl
  • Administratief ben je sterk, met een goed oog voor detail
  • Je hebt een goede kennis van Nederlands en Engels . Kennis van het Frans is een pluspunt.
  • Je kan vlot overweg met de diverse MS Office programma’s. Ervaring met een ERP-systeem is een plus
  • Je hebt de juiste hands-on mentaliteit en je durft de lat hoog te leggen
  • Maar bovenal heb je een grote passie voor voeding, een flinke drive om te groeien en een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten

Aanbod

  • Verloning o.b.v. jouw ervaring
  • Maaltijdcheques t.w.v. €5 per gewerkte dag
  • Vergoeding woon-werkverkeer
  • Een job in daguren
  • Opstart tussen 8-9u
  • Je werkt 40 uur/week
  • 12 betaalde ADV dage n per jaar

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht